GPA110
lördag 18 september 2010
Lärare av imorgon
Just nu läser jag boken Lärare av imorgon. Det är en intressant bok och jag ska skriva mina tankar och reflektioner kring den i denna blogg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar