lördag 18 september 2010

Lärare av imorgon

Just nu läser jag boken Lärare av imorgon. Det är en intressant bok och jag ska skriva mina tankar och reflektioner kring den i denna blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar